Jak WSPÓŁpracujemy ?
Organizujemy spotkanie informacyjne w Biurze Rachunkowym, względnie w siedzibie firmy Klienta, na którym doradzamy co będzie najlepsze dla Klienta w kwestii rodzaju i zakresu działalności gospodarczej, wyboru najkorzystniejszej formy opodatkowania i rodzaju prowadzonej dokumentacji księgowej.
Omawiamy przewidywane koszty i dochody firmy oraz sprawy kadrowo-płacowe.
Po obustronnym podpisaniu umowy zajmujemy się złożeniem w Urzędzie Skarbowym i Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych wszystkich niezbędnych dokumentów.
Biuro Rachunkowe posiada ubezpieczenie odpowiedzialnośc cywilnej w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych na kwotę 10 000 EUR.
Przedmiot ubezpieczenia:
- prowadzenie, na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym,
- okresowe ustalanie lub sprawdzanie drogą inwentaryzacji rzeczywistego stanu aktywów i pasywów,
- wycenę aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego,
- sporządzanie sprawozdań finansowych
- gromadzenie i przchowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą.