zespol MitraJesteśmy młodym, elastycznym zespołem. Zawsze chętnie podejmujemy rozmowę.
Cenimy sobie wysoką jakość usług i taką Tobie oferujemy !

Jak WSPÓŁpracujemy ?

Organizujemy spotkanie informacyjne w Biurze Rachunkowym, względnie w siedzibie firmy Klienta, na którym doradzamy co będzie najlepsze dla Klienta w kwestii rodzaju i zakresu działalności gospodarczej, wyboru najkorzystniejszej formy opodatkowania i rodzaju prowadzonej dokumentacji księgowej.

Omawiamy przewidywane koszty i dochody firmy oraz sprawy kadrowo-płacowe.
Po obustronnym podpisaniu umowy zajmujemy się złożeniem w Urzędzie Skarbowym i Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych wszystkich niezbędnych dokumentów.

Biuro Rachunkowe posiada ubezpieczenie odpowiedzialnośc cywilnej w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych na kwotę 10 000 EUR.

Przedmiot ubezpieczenia:

  • prowadzenie, na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym,
  • okresowe ustalanie lub sprawdzanie drogą inwentaryzacji rzeczywistego stanu aktywów i pasywów,
  • wycenę aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego,
  • sporządzanie sprawozdań finansowych
  • gromadzenie i przchowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą.
loading...
  EWIDENCJA DOKUMENTÓW
  KADRY
  KSIĘGOWANIA DODATKOWE
  ŚRODKI TRWAŁE
  INNE
  • Wprowadzanie faktur do programu księgowego ERP Optima, księgowane według opisu na odpowiednie konta
  • Nadawanie numeru ID lub opisywanie dokumentów (po zakończonym kwartale)
  • Obliczanie podatku dochodowego i miesięcznej zaliczki na podatek
  • Obliczanie podatku VAT, wysyłanie deklaracji elektronicznie z podpisem certyfikowanym VAT-7, VAT- UE
  • wystawianie faktur sprzedaży - na życzenie Klienta

 

na życzenie Klienta – za dodatkową opłatą

  • Ewidencjonowanie urlopów, zwolnień lekarskich
  • Sporządzanie dokumentów do ZUS dot. zwolnień lekarskich - Z3
  • Prowadzenie teczek osobowych
  • Sporządzanie umów o pracę, umów zleceń, umów o dzieło
  • Wystawianie świadectw pracy, porozumień
  • Wystawianie rachunków do umów zleceń / o dzieło
  • Zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników do/z ubezpieczeń i członków ich rodzin
  • Pilnowanie terminów badań lekarskich, szkoleń BHP - na życzenie Klienta
  • Naliczanie wynagrodzeń, premii , dodatków
  • Sporządzanie PIT-11 na koniec roku dla każdego pracownika
  • Rozliczanie pracowników - zeznanie roczne PIT-40
  • Naliczanie podatku od wynagrodzeń - PIT-4
  • Sporządzanie rocznego zeznania od wynagrodzeń - PIT 4R
  • Sporządzanie zeznania rocznego od zleceń - PIT 8AR
  • Sporządzenie deklaracji miesięcznych DRA i imiennych RCA,RSA,RCX do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
  • Naliczenie składek za ubezpieczenia społeczne, zdrowotne itp.
  • Wystawianie zaświadczeń dla pracowników (do banków itp.)
  • Rozliczanie delegacji służbowych- krajowych i zagranicznych - na życzenie Klienta
  • Sporządzanie sprawozdania rocznego IWA
  • Wystawianie comiesięcznych raportów RMUA dla pracowników - na życzenie Klienta

 

na życzenie Klienta – za dodatkową opłatą

Cena za obsługę kadrowo-płacową za jednego pracownika miesięcznie (umowa o pracę, umowa zlecenie, umowa o dzieło) wynosi 50 zł netto.

  • Naliczanie odsetek od pożyczek - na życzenie Klienta
  • Naliczanie podatku od pożyczek - PIT 8AR
  • Rozliczanie płatności gotówkowych pracowników
  • Sporządzanie bilansu, rachunku zysków i strat, informacji dodatkowej do bilansu na koniec roku - na życzenie Klienta (w niektórych przypadkach)
  • Sporządzanie bilansów kwartalnych na potrzeby dotacji, na potrzeby leasingodawcy i na życzenie osób zainteresowanych - na życzenie Klienta
  • Sporządzanie sprawozdań do GUS, Ministra Środowiska – opłaty środowiskowe i innych wynikających z obowiązków Klienta - na życzenie Klienta

 

na życzenie Klienta – za dodatkową opłatą

  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych
  • Sporządzanie dokumentów przyjęcia i likwidacji (OT, LT)
  • Naliczanie amortyzacji miesięcznych środków trwałych
  • Sporządzenie planu amortyzacji
  • Miesięczne zestawienie amortyzacji
  • Księgowanie miesięczne środków trwałych, amortyzacji

 

na życzenie Klienta – za dodatkową opłatą

  • Reprezentacja spółki przed Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych przy czynnościach zwykłych i przy kontrolach
  • Rozliczanie dotacji unijnych - według potrzeb - na życzenie Klienta
  • Stałe doradztwo w zakresie rachunkowym i kadrowo-płacowym

 

na życzenie Klienta – za dodatkową opłatą

Prowadzimy księgowość firm w miastach: Pruszcz Gdański, Tczew, Starogard Gdański, Kartuzy, Kościerzyna, Wejherowo,Trójmiasto (Gdańsk, Gdynia, Sopot) i okolice. Obsługa księgowa w pełnym zakresie, zapraszamy!